Saturday, August 7, 2010

Syukran Jazilan atas sokongan anda :)

Bismilahirrahimanirrahim..

Assalamualaikum..
Ucapkan salam sebarkan Islam..

Alhamdulillah selesai sudah Minggu Penghayatan Islam pada semester kali ini.. Mohon kemaafan diatas segala kekurangan.. Kelebihan itu semua datangnya daripada Allah dan sebaliknya adalah kelemahan kami sendiri..insya Allah akan mempertingkatkan mutu MPI pada semester yang akan datang..

Terima kasih kepada MT-MT, exco-exco, ajk-ajk sukarelawan yang berhempas pulas untuk menjayakan MPI kali ini.. Moga Allah redha dengan usaha kita untuk memperjuangkan agama Allah.. ameen ya Rabb..

Syukran Jazilan kepada barisan mantan-mantan MT IFS dan MPP yang turut menyokong MPI pada kali ini..kami sangat berbesar hati atas kesudian kalian :)

Sepanjang MPI berlansung banyak aktiviti bermanfaat( insya Allah) telah dijalankan.. Sesuailah dengan tema MPI kita kali ini
Ramadhan Madrasah Tarbiah mengharapkan setiap aktiviti yang dijalankan mampu mentarbiah diri pelatih-pelatih KSKB..

Antara aktiviti yang dijalankan dan alhamdulillah mendapat sambutan ialah Ceramah Untukmu Palestin oleh Ust Norazman merupakan sukarelawan LL4G, Pengurusan Jenazah oleh Ust. Wira, Tahsin Solat oleh Ust. Zamri, Indoor Games Muslimat, Festival Nasyid Muslimin, Pertandingan Kuiz Agama, dan pada malam penutupan telah dipersembahkan Sketsa Islamik kerjasama daripada Kelab Teater Anbu Production..alhamdulillah mendapat sambutan yang memberansangkan..

Terima Kasih diatas sokongan anda semua.. Moga terus menyokong setiap aktiviti yang dijalankan.. selain sibuk mengumpul jam kredit dunia..insya Allah jam kredit akhirat ter'top up' juga..

Jumpa pada MPI seterusnya.insya Allah..stay tuned :D

Salam Ukhuwwah daripada
Islamic Friendship Society.. :)

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak




No comments:

Post a Comment


Ahlan Wasahlan ke Blog Rasmi Islamic Friendship Society
Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sg. Buloh


Ya Allah, ikatkanlah hati-hati kami untuk berkasih sayang kerana Engkau dan satukanlah hubungan hati ini sehingga ke akhir hayat kami. Ya Allah, permudahkanlah urusan dunianya agar mudah pula urusan akhiratnya. Teguhkanlah hati kami dan himpunkanlah kami menjadi hamba-hamba Mu yang taat kepada Mu. Ameen ya Rabb.

Photobucket